טיפולי ספא
התקשרו עוד היום ! 03-5583621
 

הדרכים המודרניות לשיפור דימוי הגוף

הדרכים המודרניות לשיפור דימוי הגוף

בעלת מודעות גבוהה לטיפוח הגוף והמראה החיצוני? כדאי שתהיי מעודכנת בחידושים הקיימים כיום בתחום.

הרצון לטפח את הגוף אינו חדש, אלא היה חשוב לנשים מאז ומתמיד. אולם, את אמבטיות החלב ולבישת המחוכים החליפו הנשים של היום בשיטות מודרניות יותר. בזכות ההתקדמות הרפואית, הטכנולוגית והמקצועית, ניתן לקבל היום מענה לשיפור המראה החיצוני באזורים שונים בגוף לצד פינוק הגוף וטיפוחו.

טיפולים אסתטיים

טיפולים אסתטיים הפכו לטיפולים מבוקשים ביותר במהלך השנים האחרונות. טיפולים אלו מאפשרים להשיג תוצאות מרשימות גם ללא סכין ניתוחים. כך למשל את ניתוח החדרת שתלי סיליקון ללחיים מחליפות כיום שיטות פחות פולשניות למילוי לחיים. שיטות אלו מכונות פלסטיק קונטור והן יכולות להתבצע במגוון טכניקות. טכניקה אחת היא הזרקת חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית. חומר זה משיב את הנפח ללחיים בהליך קצר, פשוט וכמעט ללא כאבים ואת התוצאות ניתן לראות מיד. טכניקה נוספת היא באמצעות מתיחת פנים בחוטים אשר מאפשרת להחליק קמטים, לטשטש צלקות ולהדגיש את קווי המיתאר של הפנים כולל מילוי לחיים, על ידי החדרת חוטים אותם יכול הרופא למתוח ולכוון לזוויות שונות, עד להשגת התוצאה הרצויה.

טיפולים מבוקשים נוספים הם טיפולי להעלמת קמטים, טשטוש פיגמנטציה, טיפול באקנה ובצלקות פוסט אקנה, מילוי שפתיים, תיקון אף, עיצוב סנטר, הרמת גבות ומזותרפיה. על כל אחד מהטיפולים תוכלו לברר במרפאת מומחים לאסתטיקה, לאחר שתקבעו תור לפגישת ייעוץ ראשונית.

טיפולי ספא

אם אתם מעוניינים בטיפול גוף מפנק, שישחרר את הגוף וימלא אותו באנרגיות, מכון ספא הוא בדיוק מה שאתם מחפשים. במכון כזה תוכלו לקבוע תור למסאז' מסוגים שונים ולקבל טיפול של ידיים מקצועיות ומיומנות.

טיפולי יופי

בין אם אתם רוצים לשמור על עור פנים נקי, זוהר ומטופח ובין אתם זקוקים לטיפול נקודתי בבעיית עור כזו או אחרת, טיפולי יופי במכון קוסמטיקה יכולים לתת לכם מענה. הטיפולים ניתנים על ידי קוסמטיקאיות שלמדו ועברו את ההכשרה הנדרשת והם מותאמים לכל אישה בהתאם לסוג העור ומצבו. בחלק מן המקרים מספיק להגיע לטיפול פעם או פעמיים בשנה ובמקרים אחרים התדירות צריכה להיות גבוהה יותר.

טיפולים אסתטיים, מסאז' מפנק ומשחרר וטיפולי יופי פועלים על עקרונות שונים לחלוטין אך יש ביכולתם למלא את הגוף באנרגיות ובכוחות מחודשים וגם לשפר את דימוי הגוף של המטופל. מכנה משותף נוסף הוא שהתוצאות של כל הטיפולים הללו אינן קבועות, וכך המטופל יכול לעבור מסוג טיפול אחד לשני או לחזור לאותו טיפול במידה והוא מעוניין ללא חשש מתוצאות בלתי הפיכות.

טיפולי ספא, יופי ואסתטיקה נועדו בראש ובראשונה כדי לטפח את הגוף ולשפר את המראה החיצוני, אך אין זה מפתיע שהם משפיעים במידה רבה גם על מידת הביטחון העצמי ויצירת דימוי גוף ונפש בריאים.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר

דילוג לתוכן